Rabu, 8 Jun 2011

A new AGE!..

Assalamualaikum..

Suatu tika dulu..Pada tarikh ni seorang bayi lelaki menangis..Membuatkan ibunya ayahnya dan kerabat yg lain tersenyum..Dan moga hari² dalam kehidupannya sentiasa membuatkan insan di sekelilingnya mengukir senyuman manis..Nak bagi nampak gigi pun ok..he

senyum antum pasti lagi manis kan ^^


Hari ni bermula jam 12 tengahmalam tadi memang tak menang tangan lah menaip tq,syukran,trima kasih kat sahabat² yang doakan ana sempena ulang tahun kelahiran ana ni..bukan ulangtahun perkahwinan ye..haha..bujang ag ni..mcm2 gaya bahasa dan ucapan..Siap ade yang berpantun lagi..Walaupun pada zahirnya nmpak semakin "membesar"..Tapi hakikatnye semakin dekat dengan ajal..Doa antum tu insyaAllah akan menjadi pedoman buat diri ana..Ana ucapkan jutaan terima kasih atas doa antum ^^

so..for this sweet 20 ni..bak kata shbat ana..fikiran kena matang la..ha³..sbelum ni tak ke?hm..ntah..hopefully kematangan melanda diri la pasni..InsyaAllah..

Banyak yg ana azamkan..Bukan dari tarikh ni..Tp da lama da..cuma ana amik tarikh ni sebagai faktor penolak untuk ana berubah ke arah yang lebih baik..Kalau sebelum ni begini²..Ada la yg perlu dibaiki kan..? Mudah-mudahan..

Antara yang ana azamkan..Hmm tak apelah..ana simpan sendiri je..cuma salah satunye harap lebih tinggi la..tinggi ilmu,tinggi budi,tinggi segalanya yg baik²..he..ana harap doa² dari sahabat² ana yg soleh dan solehah ni..^^

Thats all for now..Wassalam

2 ulasan:

  1. dan semoga lebih TINGGI yer.hehehe

    BalasPadam
  2. haha..amboi..macam perli je tu ckg..

    BalasPadam