Selasa, 14 Jun 2011

Alhamdulillah..

ASsalamualaikum..

Alhamdulillah..Masih lagi diberi peluang utk menaip di alam maya ni..Mudah²an sentiasa dipermudahkan untuk berkongsi dengan sahabat² ana yg dikasihi Allah ni..Hari ni ana just nak kongsikan kegembiraan ana..Syukur sgt² selepas result STPM kini result MUET pula yang ana nantikan dah pun keluar..Ramai sahabat kelas ana amik..Antaranya Nu'man , Najwa , Zulaikha , Famida dan beberapa nama lain yg ana tak pasti..he..Dan setakat yg ana ketahui semuanya berjaya dengan baik..Ada peningkatan dari segi "Band" masing²..Tahniah³

ni lah result ana yang tak seberapa..
Alhamdulillah naik jugak dari b3..

Masih banyak lagi yang perlu dibaiki..Writing ana merudum sgt..haha..Tapi takpelah..Dapat gak ana cerahkan peluang nak smbung kos yg ana minat..Doa²kanlah ana ye..

Wassalam

6 ulasan:

  1. band 4???? perghhhh. mabruk munze!!

    BalasPadam
  2. syukran ckg atiq ^^ doa kwn2

    BalasPadam
  3. mabruk 'alaik...
    alhamdulillah...'ala kulli hal, smoga dpt yg trbaik utk klngsungan islam.
    munze, kite brdue dh lpas muet..alhamdulillah..
    cekgu atiq, bile lagi???

    BalasPadam
  4. Allah yubarik fik ^^
    insyaAllah..doakan ye kwn2..
    hehe..ckg atiq la lpas nieh..
    insyaAllah mantap..
    Bitaufiq cikgu Atiq =)

    BalasPadam
  5. Salam 'alaik...tahniah. Band 4,,,tinggi tu.

    BalasPadam
  6. wasalam alaiki..syukran..rezeki Allah beri..=)
    ana pun x sangka ^^

    BalasPadam