Isnin, 16 September 2013

Sahaja Aku kembali...


Dah lama tak menulis dalam ruangan ini. Masa landing atas tilam tadi. Tetiba teringat pasal blog ni. Ni sungguh da bersawang tahap apa da ni. hee.. Moga yang sedang membaca ni sihat belaka ye. Semoga Allah merahmati kita semua dan mengampuni dosa-dosa yang kita lakukan.

ANDAI JATUH, BANGUN SEMULA ^_^

Aku mengambil keputusan untuk "berleter" semula dalam ruangan ini sebabnya mungkin inilah antara wadah yang boleh aku gunakan sebagai tempat berkongsi segala apa yang aku dapat. Bak kata orang

ILMU TU LAGI KITA KONGSI, LAGI KITA FAHAM.

Aku gunakan kata ganti diri "aku" kerana mungkin ini lebih dapat merapatkan kita. Kalau nak sopan bacalah dengan lafaz "ana"..hehe..

Semoga ruang maya ini dapat pertemukan kita suatu hari nanti nah..

Ameen!

-mz-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan