Khamis, 26 Januari 2012

Cantiknya..

Alhamdulillah..Hari ni sekali lagi saya dan awak dapat rasa nikmat Allah ni..Andai takde rahmat Allah.. Mustahil utk kita terus hidup mengumpul bekalan demi masa hadapan..  Dan mustahil saya dan awak dapat bertemu lagi kan? 

Syukur, Alhamdullillah

Awak,
Hari ni saya keluar jalan-jalan
Saya nampak ramai perempuan cantik
Perghh


Lagi cantik dari awak
Sorry to say, but this is real

Rambutnye yang panjang
Ade yang berjambul, ade yang sikat belakang
Ada hitam ada yang perang
Sampai tak lari lah mata yang memandang..
Mata saya lari la =P

Saya pun tak tahu apa yang lebihnya mereka
Lama-lama baru saya perasan..

Ada yang lebihnya awak,
Ada yang kurangnya pada mereka

Awak bertudung ^_^
Saya tahu ada kecantikan tersembunyi sebalik hijab tu
Dan awak pasti lebih cantik dari diorang
Tapi awak tak nak tunjuk kan?

Syukurlah..
Beruntung siapa yang jadi pasangan awak nanti
Dia sorang je yang tahu betapa cantiknya awak..
Jelesnya..haha
Saya gurau je 

Allah, 
istimewanya dia pada awak..

and the most important is
betapa beruntungnya awak di sisi Allah


2 ulasan: