Rabu, 18 April 2012

Doa~

Alhamdulillah.. Dah sekian lama bersawang.. Tiba-tiba rasa di hati nak menaip kat sini. Maaf lama menyepi.. Agak sibuk pulak semester ni dengan macam-macam program.. InsyaAllah semuanya memberi manfaat pada diri yang lemah ni la.. Yang penting.. saya Alhamdulillah semakin sihat la..hehe.. awak macam mane?? harap sihat la noh.. Saya doakan yang terbaik buat kawan2 saya ni..

Cerita bab doa..


Saya nak berkongsi ngan kawan2 akan wallpaper yang saya dah wat ni.. Kalau rasa berkenan silakanlah download ^_^  Kalau rasa ade pape penambahan dan komen2 yang membina pun dipersilakan jugak..

Sekarang ni tetiba minat nak wat wallpaper utk dipaparkan kat desktop.. Tapi perlukan masa utk memikirkan idea yang menarik la untuk hasil yang lebih baik.. Wallpaper yang saya buat ni boleh kata khusus utk yang laptop yang bersaiz 13 inch.. Tapi mungkin jugak boleh digunakan utk screen yg len saiznye.. Cubalah.. :)



Apa yang penting dalam setiap amalan kita adalah dengan menghapuskan segala sikap-sikap yang boleh mencemarkan sesuatu amalan tu.. Simple word.. IKhlas dalam setiap amalan.. Jangan ada nak mengungkit perkara baik yang pernah kita lakukan sebaliknya fikirkanlah apa yang boleh kita sumbangkan pada masa akan datang.. Think what to do next ~

Ikhlas ni boleh diibaratkan semut hitam di atas jalan tar yang hitam dalam suasana malam yang gelap dan tiada siapa pun perasan akan kehadirannya melainkan Allah s.w.t.. Semoga dapat la benda tu kita semai dalam diri kita ^_^ InsyaAllah..

7 ulasan:

  1. salam...nice entry at morning :p
    semoga diri kita tergolong dlm golongan org2 yg sentiasa muhasabah diri~
    cun la wallpaper ni dik..nk save ea..tQ!! :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam.. thanks kak :) insyaAllah.. ameen2.. boleh2.. save je :)

      Padam
  2. tiada lain selain 'ana' sudah tiada lagi....wink..wink..udoh pandai berawak saya yerp....uhuk33..:P

    BalasPadam
    Balasan
    1. hee.. awak saya la pulok..nnt yg len plak panggilannye ^_^

      Padam
    2. gedixxss.... :P..retis la katakan! ahaks..

      Padam
  3. salam munze! nk save gak wallpaper nih. insyaAllah setiap kali bukak laptop. tengok skrin nih, rasa nak ikhlas je buat keje walaupun keje banyak menimbun~!hehehe. nice nice~! keep it up. klu ada byk2 lagi. upload ah. klu buat biz, psti untung der!hehe. mohon copy ya. syukran munze.

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam atiq! boleh2.. save je.. ameen.. harap2 yang membuatnye pun dapat "zuuq" yang sama la ^_^.. doakan boleh ade karya len lagi.. silakan2.. sama2

      Padam