Sabtu, 16 April 2011

Suatu saat dulu..Rintihan Hatiku..

Assalamualaikum...

"Rindunye bila teringat suatu saat dulu..Bila da dpt makin kurang jadinya.."

Syukran Ya Allah kerna engkau beri aku kesempatan untuk memiliki sahabat2 seperti mereka..Kuatkan aku Ya Allah agar aku sentiasa di landasannya..

(Suara sayup kedengaran)..

Pernah...

Suatu saat dahulu..
Solat Jemaah mudah utk diri ni dapatkan..
Tp sekarang...

Suatu saat dahulu..
Solat Dhuha tak aku tinggalkan..
Tp sekarang..

Suatu saat dahulu..
Bacaan Al-Quran sentiasa beralunan di bibir..
Tp sekarang...

Suatu saat dahulu..
Solat hajat sentiasa didirikan..
Tp sekarang...

Suatu saat dahulu..
Sahabat pemberi ingatan..
Tp sekarang...

Suatu saat dahulu..
Aku kuat..
Tp sekarang..

Suatu saat dahulu..
Tazkirah menjadi taman bagi ku..
Tp skarang..

Hmm..

Suatu saat dahulu..
Dahiku sentiasa rindukan sejadah..
Tp sekarang

Ya Allah..Engkau berikanlah aku kekuatan..Moga suatu saat dahulu yang aku pernah lalui
Dapat ku teruskan..Amin3 Ya Rabb..

click me : Istiqamah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan