Isnin, 31 Oktober 2011

Mid Sem PErTama

Assalamualaikum

Petang ni hujan mencurah-curah jatuh ke bumi..Jadi memang tak dapat la ana nak pegi joging..Ana on internet dan secara tiba² ana teringatkan blog yang da bersawang ni..haha..Minta maaf banyak² sebab da lama menyepi..Tapi siapalah ana kan..Tak kisah pun kalau tak ada..cewah..Sebab ana tengok da makin ramai sahabat ana yang advanced dalam dunia blog ni.Macam² isu menarik yang dikongsi..Segan ana =.="

Apa yang ada pada ana??

Jawapannya: Ana pun tak tau..haha




Pagi tadi ramai jugak yang tak puas hati..Bukan sampai tahap nak buat demo la..haha..Masing² tak puas hati sebab tarikh yang diberitahu untuk exam ngan berlakunya hari kejadian tu lain dari yang lain..

MACAM MANA TU??

Seperti yang diberitahu pada minggu yang sebelumnya..Test akan dibuat pada 2.11 bersamaan ngan hari Rabu..Tup² datang tadi kata ade exam!!! uik??? Memang gelabah la manusia² yang amik keputusan untuk prepare dalam masa terdesak..haha

Masing² yang baru sampai semua terpinga-pinga (bukan terkinja-kinja) bila dimaklumkan ade test..haha..Masa tu gak la boleh tengok buku dimanfaatkan sebaiknya..Dahsyat..

Macam mane dalam mase terdesak nak study semua tu??Hmm..tak tau la..

BILA DAPAT KERTAS PERIKSA...

Alhamdulillah..testnya tak lah sesusah disangka..Duk ingat kena buat essay..Rupanya kena bagi point dan satu contoh..Kalau yang pandai tahap mantop tu leh siap dalam masa 5 minit je kot..haha..Senang kan soalan tu?

TIME INI LAH..

nak uji kefokusan kita dalam kelas dan ketika mengulangkaji..Tak de gunanya la tanye org sebelah dalam dewan exam..Apa kejadahnya semua ini??(lama x dengor ayat ni)..Mana nilai keberkatan dalam menuntut ilmu..? Andai markah tinggi asbab meniru..hmmm..tak tau nak kata apa la..Mudah-mudahan kita sentiasa diberi peluang untuk membaiki diri ..Dan terhindar dari join group ni..

Senang Pada Hari Ini Tak Menjamin Senang Pada Masa Akan Datang ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan